3 Eylül 2012 Pazartesi

NFS: Most Wanted Hata ve Çözüm

NFS : Most Wanted
NFS : Most Wanted hata ve çözümü için içeri giriniz;










Need for Speed'in 9. bilgisayar oyunu olan Most Wanted 2005'de piyasaya çıkmıştı. Bilindiği üzere hala akıllarda iz bırakan ve oynamaya devam edilen oyunda hatalarda oluyor. Biz sizin için hata ve çözümü size sunuyoruz. İnşallah size yardımcı olabiliriz.

Hata;
Eğer NFS : Most Wanted ''speed.exe'' hatası alıyorsanız bunu nedeni yüklediğimiz patchler yada cracklerden kaynaklanıyordur.


Çözüm;


  • Başlat => Çalıştır => '' Regedit ''  yazın ve çalıştıra tıklayın
  • Kayıt Defterinde '' Ctfl+F3 '' fonksiyonunu kullanarak speed ya da speed.exe diye kayıt defterinde sonuçlara bulun.Sonraki arama sonuçları için '' F3 '' e basın.Çıkan kayıt değerlerini silin.
  • Yine aynı şekilde NFS MW’ı aratın kayıt değerlerini silin. 
Fragmania Game Ekibi
İyi oyunlar dileriz . . . 

11 comments:

  1. kardeş arama sonucunda ne cıkarsa onu mu silcez?
    acill cevap..

    YanıtlaSil
  2. arama sonucu çıkan sonuçları sileceksiniz hocam

    YanıtlaSil
  3. s.a aynen yapıyorum ama aramada yazıyorum speed.exe hic bisey cıkmıyor yardım edin lütfen daha yeni attım format yeni yükledim oyunu nolur yardım edin... Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Samet Tokalak sorunununuz tam olarak ne olduğu söylerseniz yardımcı olalalım.Belki başka bir hatadan dolayı çalışmıyordur.

    YanıtlaSil
  5. Arabamın kapısı yok, içi gözüküyor böylede iyi oynanmıyor yardımıcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. İrgan Yılmaz sorunu tam olarak yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  7. kardeş olmuyor başka bi çözüm yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-Başlat==>Çalıştır==>regedit yazın tamama basın
      2-Kayıt defterinde ctrl+f3 fonksiyonunu kullanarak speed ya daspeed.exe diye kayıt defterinde aratın.Sonraki arama sonuçları için f3 e basın.Gerekli kayıt değerlerini silin.
      3-Yine aynı yöntemle NFS MW aratın ve 2 deki yolu izleyin kayıt değerlerini silin.

      Sil
  8. ABİ KAYIT DEFTERİNE GİRİYORUM SPEED.EXE Yİ ARATIYORUM BİR SAAT BEKLİYORUM OLMUYO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıt Defterinde '' Ctfl+F3 '' fonksiyonunu kullanarak speed ya da speed.exe diye kayıt defterinde sonuçlara bulun.Sonraki arama sonuçları için '' F3 '' e basın.Çıkan kayıt değerlerini silin. Hocam tuş kombinasyonlarına dikkat edip tekrar deneyin.Olmassa size başka çözüm yolu yazarım.

      Sil
    2. abi bunu 3 sene sonra yazıyorum ama speed.exe yazdım oyunla ilgili dosyalar çıktı ama başka dosyalarda çıktı oyunla ilgili olanların hepsini sildim şimdi nfs mw yazdım bekledim bi şey çıkmadı oyuna giriyim dedim yine açılmadı

      Sil