5 Şubat 2013 Salı

Hitman Absolution Hataları ve Çözümü (Resimli Anlatım)

Hitman Absolution hataları alıyorsanız işte çözümleri;


Fragmania Game Hitman A.

Kültürlü Yaşam İçin

Değişik ve Meraklı Bilgiler için



1.Hata ve Çözüm














Hitman 5 çalışmayı durdurdu diyorsa;


  • Denetim masasına giriyoruz.
  •  Sistem ve Güvenlik sekmesine giriyoruz.
  •  Windows güvenlik duvarına giriyoruz.
  •  Soldaki menüden gelişmiş ayarlara giriyoruz.
  •  Giden kurallara giriyoruz.
  •  Sağ taraftan Yeni kural sekmesine giriyoruz.
  •  Daha sonra ileri diyip Hitman Absolutionun exe dosyasını bulup işaretliyoruz.
  •  Son olarak oyuna giriyoruz.
Eğer bu çözümü denediniz ve olmadıysa ikinci yolu deneyin
1.Hata ve Çözüm 2.Yol
  • Steam'ı Kurun
  • Steam'ın içine girin
  • Steammaps dosyası açın.
  • Onun içine common dosyası açın.
  • Oyunu kesip içine yapıştırın.
Read error please verify game cache Hatası:
Ön bellek doğrulama hatası yani bu hatayı düzeltmek için;steam kurulu ise oradan yapacaksınız. Steam'i açınca orada oyunlarının listesi görünür.Oradan hitman üzerine sağ tıklayıp properties'e gireceksin. sonra local files oradan da verify..tabiki oyununuz Orjinalse olur bu.Aksi halde ise crack hatası vardır.Ekran kartı driver'larınız da son sürüm olmalı.Bütün herşeyi güncel yaptıktan sonra reloaded crack denersiniz ve oyuna rahatlıkla girebilirsiniz
NOT:
Direct x Fatal eror alan arkadaşlar oyunun ayarlar hangi direct x'i kullanıyorsanız onu işaretleyin aksi takdirde oyun açılırken kapanır!

2.Hata ve Çözümü
  • Hitman A. exe. Dosyasına tıkladıktan sonra tepkisiz kalırsa bu çözümü deneyebilirsiniz.
  • Exe'ye sağ tıklayıp özellikler diyoruz.
  • Uyumluluk sekmesine gelip Windows service pack 3'ü seçiyoruz
  • Oyuna giriyoruz.




21 comments:

  1. Olmuyo kardeş hitman'i işaretleyipmi hemen oyuna girelim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocan sorunu detaylı olarak yazarsanız yardımcı olabilirim.

      Sil
    2. Hitman exe ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır de açılır kardeş.

      Sil
    3. Hitman exe ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır de açılır kardeş.

      Sil
  2. Melih bende ütopyayı geçiyorum yüklenmiyor oyle kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam crack fixi indiriniz http://tik.tl/wNX dosyayı indirdikten sonra klasöre çıkartın ve oyunun içine atın, ondan sonra steam programını kurun http://tik.tl/C1A sadece kurmanız yeterli
      Oyuna fazla crack yapmamaya çalış eğer hiçbir şey olmassa;
      1-Oyunu silin
      2-Steam'ı silin
      3-Steam'ı Kurun
      4-Oyunu kurun
      5-Crack yapın
      6-Windows 7 ve 8 için özel fix var onu indirin.
      İyi günler.

      Sil
  3. ya ben vista kullanıyorum denetim masasında sistem ve güvenlik yok sitem ve bakım bide güvenlik var.hani güvenlikten giriyom duvara ama ordada gelişmiş yok :(

    YanıtlaSil
  4. abi ben hepsini yapıyom bende seçilmio yazılıyo ne yazmam gerekiyor cevap lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windowsun hangi sürümünü kullanıyorsunuz?

      Sil
  5. Failed to initalize DirectX , This game requires a DirectX 10 -capable grapichs card. Kardeşim tam olarak bu hatayı veriyo ne yapabilirim :/ ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam büyük ihtimalle DirectX'i güncellemeniz lazım veya ekran kartınız yetmiyor ama
      Hocam bu videolu anlatım;http://bc.vc/ZBsuqt
      Bunları Türkçe'ye çevirin;http://bc.vc/wN2VlT
      http://bc.vc/wN2VlT
      Bu Türkçe;http://bc.vc/eyLQ5N

      Sil
    2. Aynı hata bende de var oyunu dün satın adlım normal bir şekilde PC yükledim hiçbir sıkıntı olmadan oyunu açtığımda bende bu hatayı alıyorum .

      Sil
    3. Hocam oyun orjinalse hata veriyorsa PC'den kaynaklıdır. DirectX'i güncelleyin. PC nizin donanımı oyuna yeterli olmayabilir.

      Sil
  6. benim pc bu oyunu kaldırır mı ram 4gb ekran kartı 2gb amd radeon hd series 8500M/8700M AYRICA İNTEL HD GRAPHİCS 4000

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://fragmaniagame.blogspot.com.tr/2014/06/hitman-absolution-full-rip-indir.html Hocam sitemizde oyunun indirme linki var ve konuda sistem gereksinimleri mevcuttur.

      Sil
  7. Abicim benim oyunda nişan alınmıyor adamları zor öldürüyorum göstergeler yok radar yok silahlar altta gösterilmiyo bana yardım edin lütfen şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam;
      1-Zorluk seviyesine bakın(Kolaya alın)
      2-Ekran kartı yetmeyebilir.
      3-Göstergeleri kapatan tuş olabilir?
      En önemlisi oyun orijinal ise oyunu güncelleyin!
      FragmaniaGame iyi oyunlar diler.

      Sil
  8. usta Windows 1o kullanıyorum yukledım acıılmıyor bır sorun oluştu dıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam windows 10'dan kaynaklı olabilir, crack den kaynaklı olabilir.Fotoğrafını çekip atabilir veya sorun tam olarak yazarsanız yardımcı olabilirim.

      Sil
    2. aga Bu Crack ORJ Klasörü var onun içindemi uygulama açılış dosyası fln var 2 dosya var içinde Sağlamindir den indirdim bu arada

      Sil
    3. Hocam crack dosyasının içindeki bütün dosyaları Oyunun kuruluğu olduğu dosyaya atın.(Örnek;C:/Program Files/ Hitman..) sonra oyunu açın zaten çalışacaktır.

      Sil